Pemenang Contest Review Lynk.my

Pejam celik pejam celik akhirnya tahun 2015 hampir menuju ke penghujungnya dan akan di gantikan dengan tahun baru 2016.

Penghujung 2015 memang terbaik dan bagi tuah kepada saya. Kenapa? Kerana saya berjaya menduduki tempat kedua dalam kategori TOP SEO dalam Contest Review Lynk.my 2015.


Okey cerita sikit jap. Semasa contest ini berlangsung entri saya pernah duduk di kedudukan teratas. Masa itu memang bangga hikhik. Dan entri saya jatuh ke tangga kedua. Ketika entri saya berada di kedudukan kedua hati ini berkata "Aduh malaslah saya berada di kedudukan kedua" ya itulah gaya orang tamak kan :). Saya cuba lagi teknik seo yang yang saya tahu dan tiba tiba entri saya jatuh ke kedudukan no 7 atau 8. Masa itulah baru saya terfikir "Alangkah bagusnya berada di kedudukan kedua tu" Macam tulah orang tak tahu bersyukurkan haha. Bila jatuh baru bersyukur. Dan saya sangat bersyukur kerana berjaya mendaki kembali ke kedudukan kedua :) tetapi semasa proses pendakian ke kedudukan no 2 tu banyak pintas memintas berlaku di halaman pertama google tu. Maaf cerita yang berbelit-belit haha. Cerita bersambung di episod yang akan datang.



Senarai Pemenang Contest Lynk.my


Kategori TOP LynkUNDI

Tempat Pertama[RM500] - https://trickmudah.wordpress.com/2015/12/02/contest-review-lynk-my-2015

Tempat Kedua [RM300] - http://tapawsub.animemalay.net/lynk-my-review-contest-2015/


Tempat Ketiga [RM100] - http://aizennasa.com/rahsia-besar-lynk-my-yang-perlu-anda-tahu/



Kategori TOP CREATIVE


Tempat Pertama [RM1000] - http://adiazudin.com/blog/contest-review-lynk-my-2015/


Tempat Kedua [RM500] - http://www.theeggyolks.com/2015/12/lynkmy-shorten-your-links-while-filling.html


Tempat Ketiga [RM200] - http://www.wikicara.org/2015/10/contest-review-lynk.my-2015.html



Kategori TOP SEO


Tempat Pertama [RM500] - http://www.astrallusionarc.com/2015/11/contest-review-lynkmy-2015_0.html


Tempat Kedua [RM300] - http://calrasepatrick.blogspot.my/2015/11/contest-review-lynkmy-2015.html


Tempat Ketiga [RM100] - https://www.blogginspired.com/contest-review-lynk-my-2015.html


SUMBER - [KLIK]


Terima kasih diucapkan kepada pihak penganjur dan tahniah diucapkan kepada para pemenang.

21 komen untuk "Pemenang Contest Review Lynk.my"

Etuza Etuza

Wow!!!! calpatrik awak hebat lah..tahnia ya..Etuza datang sokong fist ..wah hebat ya orang keningau ada tempat ke dua juga...teruskan usaha ya

Etuza Etuza

calpatrik ada daftar adsen ke..nanti bagi tips tentang adsen ya..nak tahu juga

Qaseh Vee

yg menang byk blogger baru . selalunya blogger yg sama je yang menang kontes mcm ni ... hehehee

Hero Borneo

cal ada bakat dalam bidang seo ini dan boleh pergi jauh dalam bidang blogger..

tahniah atas kejayaan tersebut

Sentiasa Panas

Memang hebat CP hal-hal SEO ni, dan bukannya pertama kali berada dalam top 5. Tahniah!

kamilsalleh 2

Tahniah Bro CP. Nak beli dengan bro berkaitan SEO bagaimana nak naikkan rangking entri yang jatuh.

Noriza Rahman Momma Vogue

Tahniah Cal, semoga tahun ni boleh menang lagi banyak contest

Hasrul Hassan

Tahniah yang menang .. uhh hebat betul ... ini barulah pakar seo malaysia sebenar .. terbaiklah.

jelson yansoi

wahh tnjuk sy lu bh carl..

titan

tahniah.

patut hang yang kena belanja aku wehh.

Mrs. A

Tahniah diucapkan

Kamal Mustafa

Wah tahniah, Salam perkenalan dari sy Kamal Mustafa. Tahniah anda juga Pengomen mantap blog kamalmustafa.com untuk bulan Disember 2016

Nik Khazami Nik aziz

tahniah! banyak hadiah tu..

Leksono Nanto P

wahhh pasti dapat banyak hadiah itu yg menang, hebat

APK besok

wah ini master2 semua yang menangnya :D awesome :D

Raihanah Ahmad

tahniah cals

Raihanahahmad

tahniah tuan, berjaya juga

Zulkarnai Harun Ar Rashid

Walaupun masih muda tapi kemahiran dan ketajaman awak dalam mengadaptasikan dunia maya memang amat saya puji...saya akan sentiasa ke blog awak...tkasih

Zulkarnai Harun Ar Rashid

Walaupun masih muda tapi kemahiran dan ketajaman awak dalam mengadaptasikan dunia maya memang amat saya puji...saya akan sentiasa ke blog awak...tkasih

Maria Firdz

tahniah...

Zulkarnai Harun Ar Rashid

Terbaik....

Terima kasih kerana sudi baca entri ini dan silakan untuk memberikan komen anda. Kami sangat menghargai pandangan atau komen yang akan anda berikan. Sila berikan komen anda dengan cara yang berhemah kerana saya tidak akan bertanggungjawab terhadap setiap komen yang ditulis.

Sekian.